سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبسایت پیام خبری

بیماری صرع میانبرها - راه آسان

    نظر

این نوع بیماران نسبت به داروی صرع بسیار مقاوم هستند. داده های اخیر نشان می دهد که در بین مردان مبتلا به صرع مرتبط با موضعی سازی، کسانی که AED های القا کننده آنزیم مصرف می کنند نسبت به افرادی که لاموتریژین استفاده می کنند، کارایی گناد کمتری دارند. محققین برخی از انواع صرع را با ژنهای خاصی مرتبط دانسته اند، اما برای اغلب افراد، ژنها تنها بخشی از علت صرع هستند. علاوه بر این، بررسی ها نشان میدهد که آسیب به لوب گیجگاهی، که در افراد مبتلا به صرع جزئی شایع است، بر توانایی تشخیص نشانههای ظریفی که برای ایجاد صمیمیت ضروری است، تأثیر میگذارد. در نیمی از افراد مبتلا به این بیماری، هیچ علتی برای ابتلای آنها به بیماری صرع قابل شناسایی نیست، در نیمی دیگراز افراد هم ابتلا به بیماری صرع ممکن است در اثر عوامل مختلفی به وجود بیاید. رابطه جنسی به احتمال زیاد باعث تشنج نمی شود و اکثر مردان مبتلا به صرع در طول رابطه جنسی دچار تشنج نمی شوند.

ترس از اینکه فعالیت جنسی باعث تشنج شود، به ویژه برای کسانی که تشنج آنها به دلیل تهویه هوا یا فشار بدنی ایجاد می شود، احتمال دارد تأثیر منفی بر میل جنسی داشته باشد. این یک یافته مهم است زیرا محققان اکنون می دانند که سطح تستوسترون زیستی، به جای سطح تستوسترون کل، بر میل جنسی تأثیر می گذارد. در مطالعاتی که در مورد مقایسه اثرات نامطلوب AEDS های مختلف بر روی میل جنسی انجام شده ، محققان دریافتند که کاربامازپین و فنی توئین AED ها نسبت به لاموتریژین تأثیر منفی بیشتری بر میل جنسی دارند. انتظار می رود داروهای جدیدتر بهتر باشند، اما هنوز اطلاعات بالینی کافی برای درک کامل اثرات آنها بر سلامت استخوان وجود ندارد. AED ها اثرات مستقیمی بر روی نواحی مغز که واسطه تمایلات جنسی هستند ایجاد می کند و همچنین احتمال دارد با اثرات ثانویه بر هورمون های تولید مثل باعث اختلال عملکرد جنسی شود.

نشانههای افسردگی ممکن است بدون درمان پس از مدتی از بین برود اما لازم است بدانید که با احتمال بالایی ممکن است بازگشت یا عود افسردگی را تجربه کنید. در طول این اپیزودها، ممکن است، اعمال خفیف، کنترل نشده و تکراری مانند زدن لب یا پلک زدن را تجربه کنید. عوارض جانبی شدیدتر اما نادر این دسته از داروها شامل افسردگی و التهاب برخی از اندام های داخلی بدن مانند کبد می باشد. ناحیه ای که در مغز قرار دارد بر روی آن عمل می شود، با عملکردهای حیاتی مانند گفتار، عملکرد حرکتی، بینایی یا شنوایی بیمار اختلال ایجاد نمی کند. اما اگر این چیزی است که در مورد آن نگران هستید، این نگرانی می تواند بر زندگی جنسی تأثیر بگذارد. این مقاله طراحی شده تا کمک کند تشخیص دهید صرع در مردان چگونه می تواند بر زندگی و راه های مدیریت تأثیر بگذارد. این می تواند بر علاقه یا توانایی برای داشتن رابطه جنسی تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن این مشکلات به پزشک، می توان اقداماتی را برای مبارزه با آنها انجام داد. افراد مبتلا به تشنج به نظر می رسد که بیشتر در معرض مشکلات میل جنسی هستند، به ویژه زمانی که تشنج از لوب تمپورال منشا می گیرد.

MEP می تواند بعنوان یک معیار حساس و دقیق برای بررسی تاثیر داروهای ضد صرع بکار رود. در واقع، هر عاملی که ارتباط طبیعی بین سلولهای عصبی مغز را قطع کند، میتواند باعث تشنج و صرع شود که عموما در کودکان شامل تب بالا، قند خون بالا یا پایین یا ضربه مغزی است. برای همین در صورتی که متخصص نتواند از طریق تست نوار مغز معمولی به نتیجه دلخواه برسد، تست نوار مغزی محروم از خواب را تجویز خواهد نمود. در حالی که بررسی ها روی تستوسترون به MWE که از میل جنسی کم رنج می برد نوید می دهد، دانشمندان هشدار می دهند ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که از تستوسترون برای درمان کاهش میل جنسی در MWE استفاده می کنند باید به طور منظم موارد زیر را زیر نظر داشته باشند: تغییرات رفتاری (به دلیل احتمال بروز خشم یا پارانویا). یک مطالعه نشان داد که بین 50 تا 70 درصد از تمام گزارشهای MWE کاهش عملکرد جنسی ویا میل جنسی را نشان میدهد. بر اساس برآوردها، گفته میشود تا 70 درصد افرادی که از این بیماری رنج میبرند، میتوانند با تشخیص و درمان مناسب به زندگی عادی خود ادامه دهند. به پزشک خود اعتماد کنید و همه چیز را به او بسپارید تا بهترین نتیجه را از عمل جراحی بگیرید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.