سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبسایت پیام خبری

آیلتس چقدر طول می کشد؟

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

 

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، شکست همه افراد در یادگیری زبان انگلیسی رایج است. گاهی انتخاب روش نادرست برای یادگیری زبان ما را به مسیری اشتباه سوق می دهد و گاهی راه طولانی یادگیری زبان ما را از ادامه راه خسته و خسته می کند. حتی اگر پایه زبان دانش آموز صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این روند آموزشی برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان محدودی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این ناکامی‌ها، می‌توان این بار تصمیم عاقلانه‌ای گرفت و برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر اهداف آموزشی زبان انگلیسی را سریع آموخت. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که باید برسیم می رساند. شرکت در کلاس زبان انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند آموزش مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان ارائه دهد. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک معلم خصوصی در کمترین زمان به هدف خود برسید؟

آیلتس چقدر طول می کشد؟

همه ما تا حدودی با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که این جاده را طی کردند درباره سنگ های این جاده بسیار صحبت کردند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از دانشجویان زبان مشغول یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند به راحتی با خارج از کشور ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

اکثر زبان آموزان، به خصوص آنهایی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند به هیچ شکلی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. تماس با معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری سریع زبان است. از آنجایی که معلم خصوصی زبان در هر درس مراحل و دروس تدریس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند، شروع به سازماندهی آموزش بر اساس سطح دانش آموز می کند. با این سبک از آموزش و مطالعه، دانش آموزان از شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت خواهند داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تا حدودی در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مهارت مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب درسی درس زبان انگلیسی

یافتن و دسترسی به منابع کامل و دقیق آموزش زبان انگلیسی دشوار است. ارزیابی کتاب های درسی انگلیسی در اختیار هر زبان آموزی نیست. زبان آموزان ممکن است با تعداد زیاد ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی گیج شوند. یکی از مزایای کلاس های زبان خصوصی کاهش بی نظمی است. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او با سال ها تجربه تدریس زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و کتاب های دقیق و مرتبطی را برای مطالعه و تمرین مداوم بر اساس سطوح دانش آموزانش ارائه می کند.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. بسیاری از مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما من می گویم از جایی که می توانید شروع کنید تا هر چه زودتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی برسید. هر زبان آموزی می تواند نحوه یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند فرد را به یادگیری سریع زبان وادار کنند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها بسیار قابل اعتماد هستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج بسیاری را به همراه داشته باشد، اما زبان آموز می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا و تجربه، راه درست یادگیری را بیاموزد. یکی از آن پیامدها از دست دادن روزها و ساعات مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای یافتن راه درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ افراد با تجربه به عنوان معلم زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان تر انگلیسی دنبال کنند.

بر اساس تجربه من، یک معلم زبان شخصی می داند که برای چه موضوعاتی وقت بگذارد و می تواند با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، زمان بیشتری را به یادگیری دانش آموز اختصاص دهد. کلاس های خصوصی بیشتر متمرکز بر دانش آموز هستند و برخلاف کلاس های گروهی، مربیان خصوصی می توانند آموزش های دقیق تری را به دانش آموزان ارائه دهند.

تدریس خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی سازی شده است و معلم بر اساس سطح علمی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و هر محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. در این آموزش شخصی استاد یادگیری زبان را بسیار کنترل و نظارت می کند و سرعت یادگیری را در زمان های مختلف اندازه گیری می کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی، قیمت کلاس های خصوصی در منزل است. زیرا آنها معتقدند که هزینه یادگیری زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید به چند عامل بسیار مهم به طور همزمان فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. به طور کلی با توجه به بودجه ای که دارد، اولین انتخاب او شرکت در کلاس های گروهی و گذراندن ترم های پشت سر هم از آن کلاس ها است. مسلم است که زبان شناس در این زمان با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود نمی تواند با این روش به آمادگی لازم دست یابد. هر چند در این راه وقت و انرژی زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف می کرد.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان، بلافاصله زبان انگلیسی را برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما معلمان با استعدادی را در تیم آموزشی خود جمع آوری کرده است زیرا دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با مراجعه به سایت ما و تماس با متخصصین ما به این مربیان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای قبولی در آیلتس یاد بگیرید، به شرطی که زمان را تلف نکنید و بلافاصله شروع کنید.