سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبسایت پیام خبری

خرید در قبرس شمالی


خرید ملک در قبرس شمالی محبوب ترین راه برای مهاجرت به این کشور و گرفتن خانه در قبرس شمالی است. قبرس شمالی یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که در سال های اخیر به دلیل داشتن دانشگاه های مجهز و باکیفیت، هزینه مناسب زندگی، امکان اخذ ویزای همراه، به یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب ایرانیان تبدیل شده است. و غیره .

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی به دلیل رونق این کشور در حال توسعه بسیار مساعد است و با 125000 یورو (135000 دلار آمریکا) می توانید در این کشور صاحب خانه شوید و اقامت دائم این کشور شوید. یکی دیگر از مزیت های این روش ورود این است که برای خرید خانه در قبرس شمالی نیازی به انجام هیچ گونه تشریفات ویزا نیست، فقط باید در بدو ورود به این کشور ویزای فرودگاهی دریافت کنید تا تشریفات لازم را انجام دهید. موسسه تحقیقاتی مهاجرت GO2TR با بیش از 15 سال سابقه در زمینه مهاجرت آماده است تا شما و خانواده تان را در این سفر همراهی کند و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد. برای شروع فرآیند خرید خانه در قبرس شمالی، امروز با کارشناسان GO2TR تماس بگیرید تا مشاوره تلفنی اولیه رایگان داشته باشید. همچنین برای اطلاع از شرایط خرید ملک در این کشور یک جلسه مشاوره مهاجرتی رزرو کنید.

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

مناطق اطراف دریای مدیترانه بهترین مقصد تعطیلات در جهان است، اما برای برخی افراد تعطیلات کافی نیست و ترجیح می دهند تعطیلات خود را دائمی کنند و برای همیشه در قبرس شمالی زندگی کنند! قیمت ملک در قبرس شمالی نسبت به سایر نقاط مدیترانه ارزان تر است. قیمت خرید ملک در قبرس شمالی نصف قیمت ملک در قبرس جنوبی و اسپانیا است.

موقعیت جغرافیایی این کشور خوب است و در منطقه عاری از آلودگی قرار دارد. برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید درخواست خود را در انجمن شهرداری این کشور ثبت کنید و یک پروسه 6 ماهه را طی کنید تا درخواست شما تایید شود. اولین نکته در مورد خرید ملک در قبرس شمالی این است که هر فرد یا زوجی تنها می توانند یک ملک خریداری کنند و اجازه خرید چندین ملک را با هم ندارند. خانه مورد نظر باید حداکثر 1338 متر مربع باشد. اما اگر ملکی که خریداری می کنید متعلق به یک شخص خارجی (غیر قبرسی) یا ترک باشد، محدودیتی در اندازه ملک وجود ندارد.

انواع املاک در قبرس شمالی

فرآیند خرید ملک در قبرس شمالی بسته به سند مالکیت مورد نظر شما متفاوت است. املاک و مستغلات در قبرس شمالی در انواع مختلف زیر فروخته می شود:

املاک ترکیه: املاک متعلق به ترک ها قبل از تقسیم قبرس به شمال و جنوب در سال 1974.

املاک خارجی: املاکی که قبل از سال 1974 متعلق به اروپایی ها یا سایر خارجی ها بود.

اموال قبرس: تمام اموالی که توسط دولت قبرس به عنوان غرامت به ترک های قبرسی که زمین های خود را در جنگ 1974 از دست دادند داده شده است.

اموال TDM: شامل اموالی است که پس از سال 1975 توسط دولت قبرس شمالی به مهاجران ترک و کارگری اعطا شده است.

املاک اجاره شده: ملک دولتی را می توان با اجاره دائمی 49 ساله خریداری کرد. شما می توانید درخواست خرید را از طریق وکیل مهاجرت به وزارت گردشگری قبرس شمالی ارسال کنید.

Freehold: برای خرید این مالکیت آزاد باید با مالک قرارداد شخصی امضا کنید. شما و فروشنده باید با راهنمایی یک وکیل قراردادی تنظیم کنید و جزئیاتی مانند قیمت نهایی ملک، مهلت تکمیل خرید و سایر شرایط را درج کنید و هر دو آن را امضا کنند. سپس درخواست را به وزارت کشور ارسال کنید و منتظر پاسخ به درخواست باشید.