سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبسایت پیام خبری

قیمت پمپ مه پاش

    نظر

بعد از عبور آب از فیلتر دستگاه وارد پمپ کارواش صنعتی می شود این پمپ توسط نیرویی که از موتور دریافت می کند وظیفه تنظیم فشار پاششی اب را دارد. در این عملیات که بدون نیاز به شیلنگ آبیاری و نیروی کار انجام می شود و تخصص حرفه ای مورد نیاز نیست. قیمت تایمر آبیاری بسیار مناسب بوده و با اندکی هزینه میتوانید به گیاهان خود رسیدگی ویژه ای داشته باشید و در مصرف آب صرفه جویی کنید. یک پیشنهاد ویژه هم برای شما داریم. برای شناخت بهتر شیر برقی های هانتر پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید. پس اگر صاحب یک مرغداری هستید و یا قصد دارید که یک سالن بزرگ از طیور را ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. هر چقدر که میزان فشار دستگاه رطوبت ساز مرغداری افزایش بیابد مقدار تبخیر و کاهش دما افزایش می یابد. لذا مقدمات در خلق ایده های مدرن برای رطوبت ساز مرغداری مطرح شد. در ایده های قدیمی که دیگر جایی در سالن های مرغداری مدرن امروزی ندارند، از آبپاش ها برای تامین رطوبت هوا استفاده می کردند. به طوری که در اندک زمانی وزن قابل توجهی پیدا کنند. عمدتا وزن مشخص شده کارواش صنعتی بدون آب داخل مخزن، چیزی حدود 50 کیلوگرم است که به هنگام کار و فعالیت، زمانی که مخزن آن از آب پر می شود به 75 کیلوگرم می رسد.

بدیعی است که همواره پیشرفت و استاندارد سازی می تواند بهره وری را هم افزایش دهد. شرکت انعکاس از پیشگامان عصر تولید است. شرکت تکنو پارس از سال 59 در زمینه تولید و ساخت تجهیزات مرغداری فعال می باشد . شرکت تولیدی و صنعتی تکنو پارس با تماس مستمر با مشتریان خود و رفع مشکلات مرغداران و پشتیبانی به روز و 24 ساعته توانسته اعتماد مصرف کنندگان تولیدات خود را جلب نماید . مه پاش مرغداری یکی از تجهیزات کلیدی است که می تواند فضای سالن های پرورش طیور را هر چه مناسب تر نماید. ابتدا پمپ سیستم مه پاش یا مه ساز است که فشار تولیدی آن 220 بار است آب را به داخل شلنگ های مه پاش پمپ می نماید. به طوری که برای رسیدن به یک هوای خنک و نم دار مستلزم صرف انرژی بسیار بالایی بودند. مرغی که قرار است انرژی خود را صرف خنک کردن و یا زنده نگه داشتن خود کند، هرگز نمی تواند راندمان تولید بالای سالن های مرغداری را بر آورده نماید.یک سالن مرغداری زمانی راندمان بالایی دارد که در آن هوایی تمیز و مرطوب با سطح خنک شده مناسبی در جریان باشد.

ساختار پمپ های دستگاه کارواش با توجه به نوع کارایی آن در صنایع مختلف با یک دیگر متفاوت می باشد که البته حجم این پمپ ها نیز بسیار متفاوت خواهد بود. البته در کارواش آب و مواد شوینده ی هوم سرویز با حداقل آب با دستگاه واتر جت انجام می شود. البته شایان ذکر است، سایز مناسب جهت مه ساز گلخانه یا فوگر گلخانه و همچنین سالن های تولید قارچ بین 20 الی 50 میکرون می باشد. دستگاه الکتروموتور در دو نوع برق تکفاز و سه فاز بوده و از بهترین برند های ایرانی آن می توان به موتوژن، الکتروژن، جمکو و دیزل ساز و بهترین برند های خارجی الکتروموتور ومات ایتالیا، ایلماز، زیمنس، وگ، چمپ ایتالیا،گامات و … یک دستگاه رطوبت ساز مرغداری به شکل تخصصی برای نصب شدن در محیط مرغداری طراحی شده است تا بتواند در صرف اندک انرژی با راندمان بالا محیط زیستی کاملا ایده آل را برای زندگی مرغ ها فراهم کند.نگرش در طراحی سیستم مه پاش مرغداری متوجه ایجاد یک شرایط کنترل دقیق است.

تمامی این راهکارها، روش های مطلوبی هستند که کمک می کنند تا در طول سفر نگرانی برای خشک شدن گیاهان نداشته باشید. در هر چه گرمتر شدن این محیط موثر هستند. اما رزوه های برش خورده در این لوله بسیار دقیق تر هستند. در سیستم مـه پاش های مخصوص مرغداری از نازل هایی با خروجی آب بیشتر استفاده میشود. این ابزار را براساس میزان آلودگی روی سطوح تنظیم می کنند، هرچه آلودگی بیشتر و سخت تر باشد باید فشار آب بیشتر باشد. پمپ سری HT اینتر پمپ طیف وسیعی دارد که از دبی 5 تا 170 لیتر در دقیقه را شامل شده و تا 250 بار فشار تولید می کند. پمپ کارواش صنعتی اینتر پمپ 200 بار اینتر پمپ یک پمپ کارواش کارآمد می باشد که از طریق افزایش فشار و کاهش حجم آب سبب شستشوی سریع سطوح و صرفه جوئی در مصرف آب می گردد. یا زمانی که دسترسی به شیر آب وجود ندارد . اما همین شیر برقی آب در زمینه کشاورزی به نوبه خود دارای انواع و مدل های مختلفی است که یکی از همین مدل های مختلف آن ها را شیر برقی آبیاری قطره ای می گویند. فقط کافی است دو عدد باطری قلمی داخل تایمر آبیاری قرار دهید و زمان آبیاری را تنظیم کنید.

منبع: قیمت پمپ مه پاش